_PatroN_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telefonların işletim bedeli 20k oldu biliyorsunuz değilmi
drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Android alın bari hocam imei falan atılır. Apple almak artık mantıklı değil
Kullanmak için değil satmak için alacağım konu dışında yorum yapmassanız sevinirim