Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bazı projelerde veritabanı bu şekilde verilmiş oluyor sql nasıl çevirebilirim ?
Foldera koyup, yetkileri ayarlayıp dbyi-tabloyu export ederek hocam