Herhangı bır sıkıntısı yok, konuda belırttıgım gıbı kozmetık ve performans olarak (10/10).
Sahıbınden uzerınden fıyatları goz ucuyla ınceleyıp en uygun rakamı vermeye çalıştım.
Ilgınız ıçın çok teşekkür ederım.
hayırlı satışlar hocam apple eğitimde 18-19k arasında bir fiyatı vardı da sıfırı için ondan dolayı dedim ucuz koymuşsunuz diye. zaten pil gibi bir sorun olmadığı için avantaj olacaktır.