Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm işlemler otomatik mi? Minimum ne kadar tutarla girmek gerekir?
Tutar kullanıcıya bağlı ve istediği coine hisseye manuel olarak giriş yapması gerekli