hocam eğer bir sıkıntısı yoksa ucuza koymuşsunuz
Herhangı bır sıkıntısı yok, konuda belırttıgım gıbı kozmetık ve performans olarak (10/10).
Sahıbınden uzerınden fıyatları goz ucuyla ınceleyıp en uygun rakamı vermeye çalıştım.
Ilgınız ıçın çok teşekkür ederım.