bunun bir de tersi var
engelliden xxx hizmeti diye , engelli olmasini bir pazarlama unsuru olarak kullanmasi durumu. forumda goruyorum ve uygunsuz buluyorum sahsen.
tamam engellerini aşman güzel ancak herkesin bir engeli var hayatının belirli dinemlerinde, bu illa fiziksel engel mi olmali?
o zaman hapisaneden cikan vatandastan makale hizmeti
babasinin yeni kaybetmis uzmandan seo hizmeti
depremzededen web tasarım
terapi goren tasarımcıdan logo hizmeti
vs.
herkes mağduriyetini pazarlasin, olur mu oyle sey?