Bir engelli babası olarak çocuğuma acıyarak bakmaları ya da hastalığını öğrendiğinde ama maşallah zekası iyi demeleri bile zoruna gidiyor. Ama asıl mesele engelliler neler yaşıyor hissediyor tahmin bile edemiyorum.

3 yaşındaki engelli oğlum 10 aylık kardeşinin oturabildiğini izliyor, yattığı yerden saçlarını çekerek kafasını kaldırmaya çalışıyor bazen. Ben paramparça oluyorum ama asıl o ne hissediyor bilmiyorum. Engelliler ama onlarda bir birey ayırmayın, ayrıştırmayın, acıyarak bakmayın.