Yanlış bence de.Engelli insanlar neye şükretcek,zincirleme şükür,hep bizden daha kötü olanlara bakıp ibret almak mıdır ? Bunun bir sonu yok mu ?

En basitinden sağlığın varsa sağlığın için şükredilebilir.Ama başkalarıyla kıyaslamadan.