Az önce bir konu da şu yazıyı gördüm: "örnek veriyorum, herhangi bir platforma bakarsanız birçok engelli bireyi görmeniz mümkün. sizce de şükretmek için yeterince sebebe sahip değil miyiz? elimizdekilerin kıymetinin farkında mıyız?"
Bu tarz söylemler engelli insanların eksik hissetmesine sebep oluyor.
Bir de engelli insanlara göstere göstere merhamet etme durumu var.
Birinin sizi örnek göstererek şükür ettiğini düşünsenize bir, ya da insaların size acıyarak baktığını. Çok sinirimi bozan davranışlar bunlar. İyi niyetinizden yaptığınızı biliyorum ama yapmayın lütfen.