can44 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
boyle sevgi donen bir aile varsa zengindende otesin hocam.
kesinlikle öyle hocam, anlatmaya çalıştığım da tam olarak bu, hatta bir çok zenginin dahi sahip olamadığı zenginlik.

2 yaşındaki kızım beni görünce “baba gel” diyerek öpücük atıyor. o an kalbimde sıcacık bir duygu hissediyorum.

yorum için teşekkürler.