boyle sevgi donen bir aile varsa zengindende otesin hocam.
kesinlikle öyle hocam, anlatmaya çalıştığım da tam olarak bu, hatta bir çok zenginin dahi sahip olamadığı zenginlik.
2 yaşındaki kızım beni görünce baba gel diyerek öpücük atıyor. o an kalbimde sıcacık bir duygu hissediyorum.
yorum için teşekkürler.