paket satıs sıtesı actım suanlık 2 musterımde var sıte sadece weepayı kullanıyorum ama weepayda bazı odemeler basarısız hatası verıyor weepaya sordugumda ıse 3d secure kodlarını gırmıyolar vs dıyolar
ödeme yöntemi için şahıs şirketi olarak ödeme nereden alabılırım nıvusoftta vallette yok shopıerde olmuyor aradım sadece fızıksel urunlerde dolar euro ıle satıs olabılıyormus
kullandıgınız memnun oldugunuz bıldıgınız ödeme yontemlerı varmı?