Selamlar bir açık arttırmaya katıldım sonra vazgeçtim mod ban attı belli bir süre kadar buraya kadar sorun yok mod konuya yazmış geri çekemezsiniz diye ihale bana kalmış benide o alanda banladığı için benim o mesajı görmemi nasıl bekliyordu acaba moderator sorun burda moderatorlük bu değil
konuya yazarsın çekilmek yasak diye bende onu görürüm ihale bitimide bana kaldıysa alırım ondan sonra ban mı atıyorsun atarsın bu kadar basit adam bana söylemese haberim yok parayı gönderip haledicem şimdi