bu konu muhtemelen bu güne karar okuduğunuz en iyi konu olabilir, hem gerçek hem de anlık.
borsa bu gün kapandı,
konuya eklediğim ilk görsel
kapanıncaki hali, konu boyunca kazandığım tutar yaklaşık 1k toplam bu günlük kazancım yaklaşık 2k, 500 tl çocukların hesabına attım, 9,5k yarın kendi hesabıma yatacak.
bu süre boyunca çocuklara ve eşime aldığım ürünler, ile mutluluk satın alarak daha iyisi için çabalıyorum.
konuda tek eksik çok para. çok param olmasa da çok parası olanların yaşam şartlarına yakın şekilde yaşamak. mutlu, huzurlu, güvenli bir yaşam.
Bu arada konuyu açmam daki gerekçeyi de yazarak bitireyim.
Bana maddi olarak hiç bir faydası yok. Ancak mutluğumu paylaşarak daha fazla mutlu oluyorum. yani yeni mutluluklar satın alıyorum. çok basit değil mi? Aslında adım adım gidince çok kolay.
sağlıcakla kalın, kendinize ailenize ve sağlığınıza dikkat edin ve iyi bakın.
iyi forumlar.