CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O zaman bütün işçi çalıştıran işverenler zengin o zaman öyle anladık
maalesef o şekilde de değil, dediğim gibi paranın olması insanı zengin yapmaz, sadece çok paralı insan yapar. yani para zengini olursun sadece.

her hangi bir şeyin zengini olabilirsin. para bunlardan en çok istenileni çünkü paranın %80 nini dünya nüfusunun %20 si kontrol ediyor. yani para kazanmaya ve zengin olmaya çalışırken aslında %20 lik kesimi daha da zengin ediyorsun sadece. başka işçi çalıştıranlar da öyle.

Düşün %20 lik kesim ne için çalışıyor??? istemedikleri kadar parası varken neden hala çalışıyorlar???

zengin kültürü olanlar para için çalışmaz. para onlar için çalışır.