çalarak ya da çalışarak iki yolla da zengin olamazsın ya da çook para kazanamazsın. eğer dediğin gibi olsaydı madende, tekstilde çalışanların çoktan çook zengin olmaları gerekirdi.
zengin olmanın tek ana kuralı vardır, çalışmayacaksın, senin için çalışacaklar. En başta da para senin için çalışacak, para senin için başkaları da senin paran için sana çalışacak.
benim gözlerimle görsebilseydin keşke, ancak gözlerim başksına ait.
O zaman bütün işçi çalıştıran işverenler zengin o zaman öyle anladık