delikanli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende bunu yazacaktım. telefonunla mesaj yazmışsın yok abi yazmadım al bak, bakiiimm, sonrası uzun bir maraton artık kim yorulursa.
Yok hocam adamlar zaten korkutmuş. Tenhaya da götürmüşlerdir. Sen burada bekle diyorlar yürüye yürüye uzaklaşıyorlar. Küçükken kaptırmışlığım var