KOCABAL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Klasik kapkaç yöntemi. Telefonun eski miydi?
bende bunu yazacaktım. telefonunla mesaj yazmışsın yok abi yazmadım al bak, bakiiimm, sonrası uzun bir maraton artık kim yorulursa.