
Bu adama hiç inanmıyor ve hiç bilim adamı gibi gelmiyordu, benim kuzen de bu adamın hastası olduğunu sonradan öğrendim hatta bu adam hakkında ne düşünüyorsun diye sormuşdu bana bence o adam s........... demiştim..
Evet belli konularda çok fazla alakalı alakasız şeyleri araştırabilirler öğrenebilirler bana hiç tam bir bilim adamı havası vermedi jeoloji uzmanı olabilir ama herşey hakkında oterite gibi konuşuyor.
Her şey hakkında otoriter gibi konuşmuyor hocam. adam sabah kahvaltısı yapıp çalışmaya başlıyor ta geceye kadar. bazen sabahlıyor hatta çalışırken. Çok fazla merak eden çok fazla okuyan türkiyenin en değerli bilim adamlarından birisidir çok sevdiğim ve çok saygı duyduğum bi insan.