Bu adama hiç inanmıyor ve hiç bilim adamı gibi gelmiyordu, benim kuzen de bu adamın hastası olduğunu sonradan öğrendim hatta bu adam hakkında ne düşünüyorsun diye sormuşdu bana bence o adam s........... demiştim..
Evet belli konularda çok fazla alakalı alakasız şeyleri araştırabilirler öğrenebilirler bana hiç tam bir bilim adamı havası vermedi jeoloji uzmanı olabilir ama herşey hakkında oterite gibi konuşuyor.