Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kriptocu arkadaşıma sordum bu borsayı *********** olduklarını söyledi yani zaten o 100 bini size hiç ödemeyeceklerdi üstüne 3500 dolar daha dolandıracaklardır.
Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Görüşme imkanınız yok maalesef kendisi r10’a falan da üye değil 20 yıldır kripto piyasalarına hakim uzak doğudaki borsaları yakından takip ediyor kim *********** kim sağlam iyi bildiğinden sordum bu cevabı verdi bunun dışında yardımı olmaz maalesef.
Hocam hicbirsekilde kurtarma şansımız yok dimi ya benide o Çinli arkadaş vardı müşterim o yaptı nalet olsun yeminlen az bir para olsa üzülmem ama olan oldu