Kriptocu arkadaşıma sordum bu borsayı *********** olduklarını söyledi yani zaten o 100 bini size hiç ödemeyeceklerdi üstüne 3500 dolar daha dolandıracaklardır.
Görüşme imkanınız yok maalesef kendisi r10a falan da üye değil 20 yıldır kripto piyasalarına hakim uzak doğudaki borsaları yakından takip ediyor kim *********** kim sağlam iyi bildiğinden sordum bu cevabı verdi bunun dışında yardımı olmaz maalesef.
Hocam hicbirsekilde kurtarma şansımız yok dimi ya benide o Çinli arkadaş vardı müşterim o yaptı nalet olsun yeminlen az bir para olsa üzülmem ama olan oldu