Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kriptocu arkadaşıma sordum bu borsayı *********** olduklarını söyledi yani zaten o 100 bini size hiç ödemeyeceklerdi üstüne 3500 dolar daha dolandıracaklardır.
Hocam acil olarak o arkasla görüşme şansım varmı en azından ondan duymak istiyorum