Bu borsanın nesine güvenip işlem yaptınız acaba çok merak ettim sitenin domaininden tut tasarımına kadar her şeyi bangır bangır dolandırıcıyım ben diyor burayı kullanmaya sizi iten sebep neydi?
Hocam isyerincen Çinli bir arkadasli tanıştım o öğretti kar yapmayı vs ilk başta ödemeler geldi adam şuan yurtdisinda konuşup anlattim sen Türk vatandaşı olduğun için böyle bir vergi isteniyor olabilir dendi ben 2 senedir kullanıyorum kendisi bende böyle birşey istemediğini ifade etti adam şuan Çin'de birşeyde diyemiyorum yatirabilirsin dedi bana ama güvenemiyorum