Allah aşkına bu cenutada ssl nasıl aktifleştiriliyor? Auto run ssl diyorum işlem bitiyor hiç birşey değişmiyor. Destekten yapmalarını istiyordum ama onlar da bıktı sanırım yapmadılar en son. Tarif ettiler auto run ssl ile. Başka bir yolu mu var bu ssl i aktif etmenin?