Buraya kargo gelme ihtimali yok da yapacak bir şey yok. Artık 2 ay bekleyeceğiz bi %20 artar herhalde. Aslında bu kargoları güvenli teslimat alan şube tasarlanılsa özel şube güzel iş yapar aslında.