Çalmanın, emeği kopyalamanın yeni ismi "Çekiyorum" olmuş.
5,6 yıl önce sitelerimden bir tanesinin içeriklerinin bot ile çekildiğini fark ettim, avukatım aracılığıyla savcılığa suç duyurusunda bulundum. 2 yıldan fazla sürdü sanırım ben olayı unutmuşum, bir gün arabuluculuk için bir avukat aradı beni, avukatımı yönlendirdim sonuç olarak sitemden bot ile içerik çeken kişi hatrı sayılır bir tazminat ödedi.
Sonra olaya, bizim abonesi olduğumuz AA ve İHA ve DHA da dahil oldu diye biliyorum, onlara ne kadar tazminat ödedi bilgim yok.