Trsn_king_51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyiymiş ozaman ben gmaillerle YouTube kanalı açmaya başlıyim yavaş yavaş başlıyim birde otomatik abone izlenme programı ayarlarsam çok iyi olur
zaten sc olmadan yapamazsın hocam