Arkadaşlar selamlar 6 ay önce bir şirket açtım 329.469,18 TL bir fatura kestim 6 aylık süreçte.
150.000 TL'ye kadar gelir vergisi alınmayacağı yazıyordu ettiğim kar üzerinden mi hesaplanıyor yoksa kestiğim fatura üzerinden mi bu konuda bilgili birisi var mıdır?