benim aracımda fabrika çıkışlı amerikan rockford 8+1 ses sistemi mevcut. işe geliş gidişlerde otobanı kullandığım için camlarım kapalı son ses müziğimi dinlerim. şehir içine girdiğimde de kısarım. kendime kadar açık bırakırım. her ne kadar cam açık bir şekilde son ses müzik dinleyenlere bende ayar olsamda hele mahalle aralarında alınta şahin son ses cistak cistak gezenler yok mu

, adaletin bu gibi durumlarda işe yaramaması ne kötü bir durum. herkesin karşısına çıkabilir bu tipler. geçmiş olsun.