Merhabalar,
- xxx.com diye website kurdum. (hazır tasarım script)
- xxx.com/yonetim 'e admin girişi yapıyorum.
- Sitenin logosunu ve site ismini değiştiriyorum adminpanelden "Güncelle" diyorum
- xxx.com 'a giriyorum tekrardan.
Hiç birşey değişmiyor.
Sorunumu en acilinden giderecek arkadaş arıyorum.
Not: F5 / CTRL+F5 - cookiler silinip denendi, sonuç aynı.