Merhabalar,
  • xxx.com diye website kurdum. (hazır tasarım script)
  • xxx.com/yonetim 'e admin girişi yapıyorum.
  • Sitenin logosunu ve site ismini değiştiriyorum adminpanelden "Güncelle" diyorum
  • xxx.com 'a giriyorum tekrardan.
Hiç birşey değişmiyor.

Sorunumu en acilinden giderecek arkadaş arıyorum.

Not: F5 / CTRL+F5 - cookiler silinip denendi, sonuç aynı.