Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soğuk duş
Öğleden sonra iş yoğunluğu bittiğinde almak daha iyi geliyor. Sıcaklarda nemin insan üzerinde bıraktığı kötü hissiyatı alıyor.

Cagsanov adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Soğuk suya limon sıkıp için, enerjisiz olmanın temel nedenleri az su tuketmek ve vitamin almamaktır. Suyu sadece susayınca içmeyin.
Günde ortalama 3-4 litreden az su içmiyorum. Çalışırken sürekli önümde 500ML su kabım var. Hatta günde 1 dolduruşumu limonlu içiyorum. İçine limonları keserek bırakıyorum, belli süre sonra tüketiyorum. Hiç olmazsa en az akşama kadar 5-6 defa dolduruyorum. Çalışma bittiğinde ise akşamları 3-4 bardakta içtiğimi düşünürsek suyu az aldığımı düşünmüyorum. Vitamin eksikliği olabilir. Bende ondan şüphelendiğim için acaba bu şekilde takviye ürünlerden kullanan var mıdır merak ettim. Öneriniz için teşekkür ederim.