Ben gaziantep üniversitesinde 657 kadrolu memur olarak görev yapıyorum ve bölüm değişikliği yapmak istiyorum bunu kime bildirmem gerekiyor ve süreç hakkında bilgisi olan yardımcı olabilir mi?
Bölüm değişikliğinden kastın birim değişikliğiyse silsile sistemini takip etmen lazım lakin eğer direk sonuç almak istersen idarinin en üst düzey amiri genel sekreterdir genel sekretere gitmen gerekmekte.