Paleo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu konunun çok oznel bir cevabı var. Ben evrim teorisini kabul eden ve inançsız bir insanım. Ancak bircok akıllı tasarımcı hocam ve arkadaşım oldu.
Sizin gönlünüz aklınız neye yatıyorsa hocam.
Herkes evrim konusabilieceyin sanıyor bu bukadar basit değil. Bu konuda bilimsel makaleleri olan biri olarak ben dahi temkinli konuşurum. Ancak halk ağzına almış sakız gibi çiğniyor.
Evrimi biz hayatımızın her anında test ederiz nasıl mı? Bkz.
*Tarım-Genetik
*İlac-Antibiyotik direnci
*Covid-Mutasyon
*Kanser-Mutasyon
ve daha niceleri... Evrim öyle lak diye olmaz büyük canlılarda bazen milyon yıllarda değişim olmaz hayal gücünüzü genişletin... (Olmak zorunda da değildir örneğin timsah ve kaplumbağa) Gen değişmek istemez çevresel faktörler bir ortam yaratır. Buna uygun olanlar yoluna devam eder olmayan elenir.
Din konusuna gelecek olursak din bence lazımdı, insanları bilimsel temelde aciklayabilecekleri koşulların oluşması sırasında bir arada tutmak ve yönetmek için. Hâlâ daha lazım bence...
Edit: İnsan merkezci yaklaşımdan dolayı sanki her canlının evrilip ulaşabileceği son nokta insan olmak görürüz. Ancak Afrika savanalarindaki bir antilopun insan olmasına gerek yoktur başarılıdır ve hayattadır. Keza bir gorilin de...
Hocam,

Ancak Afrika savanalarindaki bir antilopun insan olmasına gerek yoktur başarılıdır ve hayattadır.

Buna istinaden biz neden maymundan insan olduk keza şimdi de maymun var sonuçta. İnsan olmamıza neden nedir?
Kuyruk varmıştı deniliyor daha önce. Yürümeye başladık kuyruk gerek kalmadı deniliyor. Bu süreçte yürüyen başka canlıların neden halen kuyrukları var?