drmakarna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba. Arkadaşıma davetiye gönderecektim Gmail istedim Outlook mail vermiş kontrol etmemiştim. Davetiye gitmemiş ona. R10 da beklemede görünüyor. Ne yapabilirim geri almak için?
Davetiye panelinizden davetiye kodunu iletmeniz dahilinde kod ile üye olabilir.