Eşimin babasının başına geldi bu durum geçen hafta. Çok değil. 5.500 TL para çekilmiş. Hemen bankaya gitmiş, bankadakiler dilekçe almış, muhtemel olarak Pazartesi günü para hesabınıza geri gönderilir demiş. Ne kadar işe yarar bilmiyorum ama bence böyle durumlarda telefonu bi sıfırlamak iyi olabilir diye düşünüyorum.