900 bine 3+1 ev var, kiracılı 2500 TL kira gelirin olur, o çevrede kiralar 4500 ama içindekilerin o kadar durumu yok, zaten evin sahibide ondan bu eski kiracılarıyla anlaşamayıp kira gelirinden bir şey gelmiyor deyip kendi evinide satıp daha lüks ev alacakmış.
2500 Tl kazanç için uğraşır mısın, bence uğraşmazsın tabi 900 bine faiz daha iyi ama faizin bir kötü durumu var, ana para ev gibi değerlenmez geçen yıl bu ev 450 bindi

seneye de 2 milyon olur herhalde