Faiz asla ama asla günah değildir azıcık aklınızı kullansanız bu sonuca varırsınız. Faiz denilen şey devletin paranızın değerini sabit tutması için bir yöntemdir. Para kazandığınızı zannedersiniz ama enflasyonda değerini korur. Ayrıca o zaman ev alıp kiralamak da günah olur öyle bir saçmalık var mı Allah aşkına boş yapmayın teşekkürler.
Not : muhtemelen peygamber zamanında faiz denilen şey şu anki faizle aynı şey değil. Tefecilik gibi bir şey olabilir.
Not 2 : Müslüman değilim