Volkanabriyok adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
IMEI ettirdikten sonraki şebekenin azalmasından bahsediyorsunuz değil mi
Hayır e devlet üzerinden yapılan imei kayıt sonrası şebekenin komple gitmesinden bahsediyor hocam.