Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
IMEI ettirdikten sonraki şebekenin azalmasından bahsediyorsunuz değil mi
Hayır e devlet üzerinden yapılan imei kayıt sonrası şebekenin komple gitmesinden bahsediyor hocam.