KBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsanların illa evrim teorisi profesörü olmasına gerek yok. İnsanlar ne güzel araştırmışlar, sorgulamışlar ve bildiklerini paylaşıyorlar. Araştırmayan insanı görmek istiyorsan yukarı çık bak adam copy paste yapıp ayet paylaşıyor ve emin ol copy paste yaptığı halde okumamıştır. Hangisi daha iyi bırakın insanlar sorgulasınlar. Sonra ekonomi neden kötü deriz al sebebi zaten karşımızda
tabiki araştırılacak, sorgulanacak. buluşmak istediğim nokta şu: birşeyi araştırmak, bilmek için yeterli midir? araştırdığımız yerde henüz hatırı sayılır bir olgunluğa ulaşmadan eriştiğimiz bilgileri olgu diye burada pazarlarsak boş bir münazara gerçekleştirmiş oluruz o kadar. ayetler de Türkçeleri okunarak istediğimiz anlama çekmek amacıyla kullanılamaz. o yüzden ‘tefsir’ yapılır zaten.