Tabiki öyle zaten, bunca ekonomi uzmanıyla ekonomimiz de bu halde işte
İnsanların illa evrim teorisi profesörü olmasına gerek yok. İnsanlar ne güzel araştırmışlar, sorgulamışlar ve bildiklerini paylaşıyorlar. Araştırmayan insanı görmek istiyorsan yukarı çık bak adam copy paste yapıp ayet paylaşıyor ve emin ol copy paste yaptığı halde okumamıştır. Hangisi daha iyi bırakın insanlar sorgulasınlar. Sonra ekonomi neden kötü deriz al sebebi zaten karşımızda