Arkadaşlar merhaba elimde kullanmadığım MacBook var satıp onun parasını değerlendirmek istiyorum yalnız ne yapacağım konusunda kararsızım bir arkadaş daha demin açmıştı konu bende açmak istedim 30 bin tl ile bir gelirli site alıp ona mı yoğunlaşsam daha kazançlı olur veya ne yapabilirim fikirlerinizi yardımlarınızı bekliyorum teşekkür ederim şimdiden
Sizinle bir sırrımı paylaşmak istiyorum. Pm iletirseniz sevinirim çünkü konu içeriği dışında bir bilgi vereceğim. (ne yazık ki bu açıklamayı yazıyorum fakat satış vs ile alakalı bir konu değil, hangi alanda kullanırsanız o alanda size para kazandıracak bir deneyim)