Paleo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsan olmak bir sonuç mudur dusunebildigimiz gibi her canlı insan olmak zorunda mıdır?
İnsan olmak zorunda değil de neden o zaman insana doğru evrilen canlılar yok olmuş da ataları halen hayatta? Evrim şartlara göre gelişen bir süreç değil mi?