Paleo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsan olmak bir sonuç mudur dusunebildigimiz gibi her canlı insan olmak zorunda mıdır?
Bu kimsenin kendi iradesiyle olan birşey değil. Yani ben kendi irademle insan olarak doğmadım.