Arkadaşlar merhaba elimde kullanmadığım MacBook var satıp onun parasını değerlendirmek istiyorum yalnız ne yapacağım konusunda kararsızım bir arkadaş daha demin açmıştı konu bende açmak istedim 30 bin tl ile bir gelirli site alıp ona mı yoğunlaşsam daha kazançlı olur veya ne yapabilirim fikirlerinizi yardımlarınızı bekliyorum teşekkür ederim şimdiden