Türkiyedeki sunucu şirketleri maalesef çok kötü
https://contabo.com/ ile çalışmaya başladım hem ram işlemci darboğaz yaşamıyorum hem gereksiz ping yavaşlamaları yaşamıyorum. Türkiyedekiler işlemcileri eski veri merkezleri eski ramlari çok düşük üstü üstüne fiyatları pahalı enteresan bir çalışma mantığı.