Karakola değil. Savcılığa gidin lütfen. Müracaat savcılığı şikayetinizi dinleyip soruşturma başlatacak. Karakoldaki polislerin "Bir şey çıkmaz bundan." demesine bakmayın. Hakkınızı sonuna kadar koşturun.