cortex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ezan olayından bağımsız müzik açıp çevreyi rahatsız edenleri ben de dövmek istiyorum.
Cam açıktı ve ezanı duymadık diyorsun. baya bağırtıyordun anlaşılan.

şimdi birisi müzik açıp, agsoz paylatıp apaçilik yaptığı için ben polise/savcıya gitsem, bana da bişey çıkmaz diyip yollayacaklar. böyle olunca da herkes kendi adaletini sağlamaya çalışıyor şiddete yönelim başlıyor.
Mahalle aralarındaki düğünler, ses çıkaran komşular, inşaat, tadilat çalışmaları o zaman herkes gidip kendi adeletini sağlasın. Vahşi batı gibi takılalım. Gerçi bizimki vahşi batı gibi bile olmaz. Kafa kesen orta doğu pisliğine batar çıkarız biz değil mi?