Çalıştığınız bankaları arayıp kimliğini kaybettiğinizi söylemeniz gerekiyor. Daha sonrasında eski kimliğinize ait tüm işlemler engelleniyor. Yeni kimlik aldığınızda da şube şube gezip bir dilekçe ile yeni kimliğinizi beyan etmeniz gerekiyor. 2 yıl önce böyleydi süreç. Hızlıca yeni kimliğinizi eskisi kayıp şeklinde çıkartırsanız zaten sorun yaşamazsınız. Yeni kimlik çıktığında isteseniz de eskisini kullanamıyorsunuz bulsanız dahi sonrasında.