çünkü şikayet konusu açmalısın. bir konuya karalama yapamassın. haklı olarak moderatör silmiş. senin haklı olduğun kanıtlanması için buun şikayet konusu açarak çözüme kavuşturmalısın.
Ne alakası var .Konuda delil sunmuşum. Konu sahibide bunu kabul etti. Moderatörün konuyu silmesi gerekmez mi.