Merhaba,
Öncelikle forumda yeniyim konuyu yanlış yere açtıysam şimdiden özür dilerim
LinkedIn'de iş başvurusu yapan bir bot yazdım, botu burada satabilir miyim diye sormak ve botun satılabilirliği hakkında ne düşündüğünüzü sormak için bu konuyu açtım.
Teşekkürler iyi forumlar
Güncelleme: Arayüzünü bugün tamamladım sayılır, Hafta sonuna kadar hazır olur gibi hafta için çalıştığım için fazla odaklanamaya bilirim. Tamamladıktan sonra 10 kişiye forumda test için serial key vericem.