Siyasi içerikli konulara hiçbir şekilde müsaade etmiyoruz. Çok masum açılan konular dahi 2-3 mesaj sonra amacından sapıyor. Bu yüzden ima dahi olsa konuları kaldırıyoruz.

R10'da asıl bulunma amacımızı unutmayalım. Siyasi açıklamalarından dolayı yüzlerce insan birbirini engelliyor. Bu yüzden ticari hayatınızda olumsuz etkileniyor. Hem ticari ilişkileri korumak hem de suç unsuru oluşturabilecek ifadelere izin vermeyerek sizler için en uygun ortamı sağlamaya çalışıyoruz.

Moderatörler olarak siyasi bir tavır sergilemeyiz. Bu yüzden bu işin A partisi, B partisi yok. Gördüğümüz ve bize gelen bildirimleri aynı şekilde değerlendirerek işlem yapmaktayız.


Son olarak arka planda yaptığımız işlemleri siz görebiliyor musunuz da bu kadar emin konuşarak yönetimin taraflı olduğunu iddia ediyorsunuz?